Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před měsícem, přesně 15. září jsem si domluvil reklamaci na Tablet Lenovo IdeaTab přímo se servisem Lenovo, poněvadž bylo jejich oddělení uvedeno u produktu (sami píšete, že tento proces je výhodnější), tak jsem toho využil. Lenovo garantuje, že přímo přes ně je to daleko rychlejší, ale přesto mi bylo řečeno, že maximálně to bude opraveno do 15 prac. dnů. Samozřejmě se tak nestalo, ani jsem nebyl informován o vyřízení opravy, či výměny, což jsem se měl také dozvědět. Reklamace tedy nebyla vyřízena do smluvně stanoveného termínu.
Lenovo IdeaTab Mixx 10,1 2
Rád bych tedy chtěl zažádat o vyřízení s Lenovem a následné vracení peněz, poněvadž během této dlouhé doby jsem si musel koupit tablet jiný, jelikož je to můj každodenní pracovní nástroj. Samozřejmě opět jsem i nový tablet kupoval u Vás. Takže doufám, že vše nějak vyřešíte.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel může od smlouvy odstoupit. Odstoupení je nutné uplatnit u prodávajícího s prokázáním uplatnění reklamace.
Dobrý den pane Skuhro,
byl vystaven dobropis 1614038554 a odeslán na email z registrace.
Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.
Prosím o uzavření stížnosti.
Vedoucí reklamací
Lukáš Boček
P.S.: Lenovo teď funguje strašně špatně, máme s tím problémy nejen my, ale i ostatní prodejci.
Hodnocení: