Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, ve středu 9.12.2020 jsem navštívila banku ve Svitavách z důvodu okamžité zaplacení exekuce, aby mi byly zpět vráceny poplatky od exekutorky. Slečna, u které jsem to vyřizovala mi slíbila, že peníze banka pustí - podepsala jsem i dokument na uvolnění peněz. Peníze měly být do 11.12.2020 připsány na účtu paní exekutorky. Ta mě již kontaktovala, že platba nedorazila a já přijdu o nemalé peníze. Je možné u Vás toto reklamovat - stěžovat si a žádat o vyplacení poplatků banku? Děkuji za odpověď Lenka Vládková
Vyplacení poplatků, o které jsem přišla.
|
Tweet |
V souladu s § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, smlouvy mají být plněny a daný slib zavazuje. Pokud tedy spotřebitelka v souladu se smlouvou požádala společnost o provedení určitého úkonu a toto provedení ji bylo přislíbeno, pak pokud takovému provedení nedošlo, mohlo by se ze strany společnosti jednat o porušení smluvní povinnosti. Kdo poruší smluvní povinnost, nahrazuje v souladu s § 2913 občanského zákoníku poškozenému škodu tímto porušením vzniklou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.