Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#46932NEDORUČENÍ NOVÉ KARTY

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2020, před 4 lety

KRISTA PURMENSKÁ

Znění stížnosti

DOBRÝ DEN, KARTA 5168346114015906 NA JMÉNO BÍMOVÁ MARIE (MAMINKA)BYLA PLATNÁ DO 08-2020 A DO DNEŠNÍHO DNE NOVÁ PLATEBNÍ KARTA MI NEBYLA DORUČENA. V ČERVNU MI BYLO NA BANKOMATU SDĚLENO, ŽE NOVÁ KARTA BUDE DORUČENA PRO P. BÍMOVÁ MARIE NA ADRESU PURMENSKÁ KRISTA, LITOMĚŘICKÁ 865, BÍLINA A DO DNEŠNÍHO DNE PLATEBNÍ KARTA NEBYLA DORUČENA. A TO NECHCI UPOZORNIT NA NEDORUČENÍ VÝPISŮ ZA 2 MĚSÍCE 5/20 A 7//20. DĚKUJI ZA VAŠI NÁPRAVU, S POZDRAVEM PURMENSKÁ KRISTA (DCERA PANÍ BÍMOVÉ MARIE)


Produkt

NESPLNĚNÉ POŽADOVANÉ


Požadované řešení

NÁPRAVA


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2021 09:12, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.