Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#46933Reklamace LG televize

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2020, před 4 lety

Tereza Plickova

Znění stížnosti

Dobry den,

Uz mesic a pul cekam na vyreseni reklamace z Vasi strany. Rozbitou televizi jsem hlasila na konci rijna 2mesice po zakoupeni. Cekala jsem mesic na to,aby si pro rozbitou televizi nekdo prijel. Volala jsem xkrat na Vasi linku,kde mi neustale bylo sdeleno,ze to dotycny preda dal a nestalo se tak. Pokazde jsem znovu hlasila spravny email,ktery nikdy nebyl spravne zapsan.

Naposledy jsem volala predevcirem a zadala okamzite vraceni penez v plne castce. Jsem extremne nespokojena jako zakaznik a s Vasi spolecnosti jiz nechci mit nic spolecneho. Jsem mesic a pul bez televize a z Vasi strany neprisla zadna pomoc ani reseni. Naopak jsou lide na Vasi lince neprijemni a arogantni. Ani jednou neprisla jakakoliv omluva za vzniklou situaci.


Produkt

1303014438 cislo objednavky/ Televize LG 43UM7050


Požadované řešení

Okamzite vraceni penez v plne castce: 7 990 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2021 18:57, před 4 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna. Nevyřídí-li prodávající reklamaci včas, dopouští se rovněž přestupku, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2021 21:03, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.