Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.12.2020 okolo 19:00 hod. jsem přijela na BčS Benzina v Brně - Bystrci, u ZOO, zakoupila si program na mytí vozidla - Premium, nejdražší s max. péčí o vozidlo a vjela do myčky. Při spuštění mycího programu z trysek myčky začala stříkat nahědlá tekutina, vizuálně se podobající nevyčištěné odpadní vodě. Program nešlo nijak přerušit, proto jsem vyčkala na ukončení mytí. Následnou kontrolou vozidla jsem zjistila, že na karoserii jsou nahnědlé skvrny, příp. poškození laku nebylo vzhledem k umělému osvětlení rozlišitelné. Když jsem o věci informovala obsluhu BčS s tím, že chci službu mytí reklamovat, neboť vozidlo nebylo umyté a evidentně myčka není v pořádku, obsluha se mnou nechtěla věc nijak řešit a byli pasivní. Až na mé naléhání bylo obsluhou voláno nějaké paní vedoucí, která nařídila uzavření myčky. Když jsem po obsluze požadovala sepsání reklamačního protokolu k zakoupené službě mytí k dalšímu vyřízení věci, odmítli se mnou cokoliv sepsat a opět byli pasivní, s tím, že mám přijet věc řešit v pondělí tj. dne 14.12.2020.
Služba k mytí vozidla v automatizované mycí lince, produkt Premium.
Vrácení peněz za službu, příp. nový kupon k mytí, až bude myčka opravená. Byla jsem velmi nemile překvapená z reakce obsluhy BČS. Stát se může opravdu cokoliv, ale že se mi ani neomluví a nenabídnou sami způsob řešení problému, vč. sepsání oprávněné reklamace, to mě velmi zamrzelo, neboť jsem letitá zákaznice této BČS, považovala jsem ji za nadstandartní, včetně kvalitně proškoleného a vstřícného personálu.
|
Tweet |
Odmítnutí přijmutí výrobku nebo služby do reklamace je přestupkem dle § 24 odst. 7 písm. v) zákona o ochraně spotřebitele. Za tento přestupek je možné uložit pokutu až do 3 mil. Kč. Spotřebitel může o podezření ze spáchání správního přestupku informovat Českou obchodní inspekci.
Kromě toho má spotřebitelka možnost odstoupit od smlouvy, neboť reklamace, kterou uplatnila, nebyla včas a řádně vyřešena (resp. vůbec řešena), což zakládá podstatné porušení smluvních povinností prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.