Společnost


Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46939Nesouhlas se způsobem a výší odškodnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2020, před 4 lety

Blanka Landsperská

Znění stížnosti

6.11.2020 do mne svou nepozorností narazil klient ČPP a způsobil mi škodu na vozidle. Sepsali jsme zápis o nehodě a škodu jsem nahlásila na ČPP.
Domluvila jsem si termín prohlídky vozu s likvidátorem ČPP.
Už při prohlídce mi likvidátor sdělil, že se jedná o tzv. ekonomickou totální škodu (oprava z nových dílů by byla dražší než cena vozu). I když jsem jasně deklarovala, že se mi toto řešení nelíbí, likvidátor si do prohlídkového protokolu sám napsal klient "Souhlasí". Já jsem nic nepodepsala. Po té, co jsem se vzpamatovala z prvotního šoku, jsem pojišťovně napsala, že s likvidací mého vozu totální škodou nesouhlasím. Přesto pojišťovna pokračovala v původním scénáři. Poškozený vůz nabídla v aukci, kde byl vydražen za 25500,-. Pojišťovna stanovila tzv. obvyklou cenu na 43000,- a obratem mi zaslala rozdíl 17500,- na účet, s tím, že mohu prodat svůj vůz výherci dražby.
Nesouhlasím s tímto způsobem likvidace škody, jednoznačně mě tento postup poškozuje. Za cenu obvyklou není možné na trhu koupit kvalitativně srovnatelný vůz (typově shodný, v dobrém technickém stavu, řádně servisovaný, platné STK do roku 2022).
Proto jsem navrhla ČPP opravu auta ze starších dílů, cena opravy tak nepřevyšuje cenu obvyklou. Bohužel více jak týden čekám na vyjádření pojišťovny k rozpočtu opravy, který vyhotovil smluvní servis pojišťovny.

Domnívám se, že pojišťovna nemá právo poškozeného nutit k prodeji vozu, protože to je pro pojišťovnu výhodnější.
Nežádám nic jiného, než o uhrazení ceny opravy.


Produkt

Ford Fiesta, rok výroby 2008, motor 1.4


Požadované řešení

Úhrada opravy - uvedení automobilu do stavu před nehodou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2021 16:11, před 4 lety

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Pokud s ním spotřebitel nesouhlasí, může podat společnosti stížnost.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen Česká podnikatelská pojišťovna) se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení stížností. Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká podnikatelská pojišťovna shledává svůj vlastní systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný, v souladu s právními předpisy a závaznými standardy, které upravují vyřizování stížností pojišťovny.

Podání vůči České podnikatelské pojišťovně mohou být uplatněna dopisem, faxem, elektronickou poštou, datovou schránkou, telefonicky nebo osobně. Kontaktní informace naleznete na www.cpp.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.