Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Hodinky zakoupeny 5.12.2012 v prodejně Top Time Palackého 1929 v Pardubicích, hned 21.2.2013 došlo k odlepení ciferníku, hodinky byly opraveny avšak jako nezáruční oprava. 10.3.2014 došlo k té samé závadě, opraveno jako nezáruční. 21.8.2014 došlo k odlepení ciferníku potřetí - oprava byla zamítnuta s odůvodněním, že jde o mechanické poškození. Servis požaduje za opravu 295 Kč. Proti tomuto jsem se (1.10.2014) odvolala a trvala na odstranění závady. Hodinky jsou nošeny příležitostně a myslím si, že vlivem nárazů by nejspíše v první řadě došlo k rozbití sklíčka a ne k odlepení ciferníku. Dne 18.10.2014 při přebírání vyrozumění o zamítnutí reklamace jsem zjistila, že hodinky nejdou (což může být způsobeno i vybitou bateriií - prodavačka vyzkoušela,ale hodinky nešly dál) a dále byla ulomena vteřinová ručička, což bylo způsobeno zřejmě neodborným zacházením s hodinkami při manipulaci při vyřizování reklamace!!! Jelikož nejsem z Pardubic,mám navíc ještě náklady na cestu k vyřizování reklamace. Vedoucí prodavačkou mi byla nabídnuta oprava u "jejich hodináře" cca za 100 Kč, což mi také nepřijde seriózní vzhledem k tomu,že hodinky jsou stále v záruce.
Pánské hodinky SCREAM Quartz (SC450-15149A)
V současné době trvám na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz za výrobek, jelikož se v záruční době projevila 3x stejná závada a navíc došlo i k poškození výrobku ze strany servisu.
|
Tweet |
Došlo-li k bezplatnému odstranění závady, mohlo by takové jednání být vyhodnoceno jako uznání reklamace, protože splňuje jeho podstatné znaky. V takovém případě by spotřebitelka mohla využít argumentaci opakováného výskytu vad po jejich odstranění.
Další možností je rozporování reklamace znaleckým posudkem, ale v tuto chvíli nemůžeme s určitostí říct, zda znalec dokáže posoudit, zda se jedná o vadu, když byla již 2 x nějakým způsobem odstraňována.
Co se týká poškození hodinek během plnění závazku prodávajícího, ten odpovídá dle § 2944 občanského zákoníku za jejich poškození, pokud spotřebitelka prokáže, že k tomu došlo v této době.
Společnost TITAN spol. s r.o. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.