Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.11 jsem si objednala 4 ks oblečení. Po objednávce včetně zaplacení, nepřišel potvrzovací e-mail o objednávce ani o provedené platbě. Poté co jsem urgovala tuto záležitost na společnost, tak mi přišlo vyjádření, že mé zboží bylo již odesláno. Zboží dorazilo dne 11.12.2020. Všechny 4 ks oblečení však neodpovídaly ani velikostí, ani střihem, ani materiálem! Měla jsem převážně objednané úpletové šaty, nebo šaty z bavlny – a toto oblečení bylo buď úplně z umělého materiálu, nebo kombinace bavlny a umělého materiálu. Objednala jsem vel. S a ačkoliv obaly jednotlivých kusů vykazovaly velikost S, tak všechny šaty byly přelepené nálepkou velikosti L, rukávy jsem měla asi o 15 cm delší a šaty vypadaly jako zástěra nebo pytel. Vůbec nevypadaly střihem jako obrázky na webu. Legíny vůbec nevypadaly jako legíny, ale široké kalhoty s kapsami a s gumou v pase. Všechno oblečení je pro mě nenositelné a budu ho muset vyhodit nebo předat do charity.
Není mým záměrem oblečení vracet s nadějí, že mi přijdou peníze zpět. Bylo to poprvé co jsem si ve spěchu objednala na internetu oblečení, aniž bych si ověřila recenze na tuto společnost a to se mi velmi nevyplatilo. Proto jsem chtěla jen důrazně upozornit všechny spotřebitele na tuto společnost, jedná se o podvodný obchod s klamavou reklamou.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.