Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#4694540758540009, Císařovský, Meziboří

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2020, před 4 lety

Vladimír Císařovský

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes mi měla být doručována zásilka 40758540009 na Meziboří u Litvínova mezi 10-12h... Tento časový cyklus ještě ani neuplynul. Kurýr mi ani nezvedl telefon, ani mi sám nezavoval a teď mi přišla smska, že si to mám vyzvednou v Parcelshopu... Tohle je už po několikáté, co se tohle stalo. Já chápu, ze toho maji kurýři spoustu teď před Vánoci. Ale tohle mi přijde jako drzost...
Normálně bych to nechal být, ale neni to poprvé...


Požadované řešení

Chci, abyste kurýra nějak pokárali, protože si ty kurýrní služby platíme, abysme to nikde nemuseli vyzvedávat, že ano... To jsem si to mohl nechat poslat Českou poštou do balikovny a ušetřit....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2020 16:13, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2021 19:04, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.