Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
Už po několikáté se mi stalo, že kurýr nezavolal a ani neposlal sms s tím kdy přijede.
Paní zazvonila, a než já sešla dolu, tak paní už byla v trapu... co to má být ?? Neohlásí čas příjezdu a ani neni schopná počkat 2 minuty ?? Taky vidí že je otevřené okno dokořán tudíž doma někdo být musí...člověk chápe že toho v téhle situaci je hodně, ale oni taky musí respektovat to, že je venku zima, tudíž si musí vzít bundu a obout se .. opravdu už jsem naštvaná. Neni to poprve! Kdybych měla číslo, tak ji zavolám ať se vrátí, ale onformovat jo bohužel nemám jak .
Balíček je ze Zalando
Bylo by skvělé, kdyby řidiči byly trpělivější .. teď je venku zima a nikdo nechce nastydnout kvůli balíčku. Chce si vzít bundu a boty !
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.