Počet nahlášených stížností: | 718 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 16 |
Dobrý den,
4.11.2020 mě přišlo objednané zboží, bez jakéhokoliv návodu. Znoží jsem ihned vyzkoušela, ale bylo nefunkční. Po zavolání na linku a vyjádření, že ho mám poslat zpět, to jsem uděla ješě tentýž den.K balíku bylo přiděleno reklamační číslo a průvodní dopis s popisem reklamace a z žádostí o výměnu nebo vrácení peněz s tím, že budu žádat o proplacení poštovného.
Zboží bylo vyměněno, ale již od 19.11, kdy jsem odeslala mailem žádost o vrácení ceny poštovného, které jsem musela zaplatit. Po několika urgencí, mě bylo sděleno, že poštovné neproplácí- to bych chápala kdybych chtěla zboží vrátit, ale já ho pro nefunkčnost reklamovala.
Viz dnešní vyjádření:
Jana (Vigoshop)
13. 12. 2020 14:25 SEČ
Dobrý den,
bohužel náklady na dopravu neproplácíme, uvádíme to v obchodních podmínkách.
S pozdravem,
Jana Malá
Ještě bych si dovolila podotknout, že se nikdo neobtěžoval mě zaslat přijetí reklamace a její písemnou podobu, pouze číslo, které ksem měla uvést na balíKu.
Zamítnutí proplacení mnou vynaložených nákladů pro vyřízení uznané reklamace
Zaplacení poštovného ve výši 99,- na účet uvedený v mailové komunikaci.
|
Tweet |
Pokud spotřebiteli v souvislosti s oprávněnou reklamací vznikly náklady např. na poštovné, prodávající je povinen je uhradit, dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jako náklady účelně vynaložené k uplatnění reklamace.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.