Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:718
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#46970Neproplacení nákladů( poštovného) za reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2020, před 4 lety

Marie Hovorková

Znění stížnosti

Dobrý den,
4.11.2020 mě přišlo objednané zboží, bez jakéhokoliv návodu. Znoží jsem ihned vyzkoušela, ale bylo nefunkční. Po zavolání na linku a vyjádření, že ho mám poslat zpět, to jsem uděla ješě tentýž den.K balíku bylo přiděleno reklamační číslo a průvodní dopis s popisem reklamace a z žádostí o výměnu nebo vrácení peněz s tím, že budu žádat o proplacení poštovného.
Zboží bylo vyměněno, ale již od 19.11, kdy jsem odeslala mailem žádost o vrácení ceny poštovného, které jsem musela zaplatit. Po několika urgencí, mě bylo sděleno, že poštovné neproplácí- to bych chápala kdybych chtěla zboží vrátit, ale já ho pro nefunkčnost reklamovala.
Viz dnešní vyjádření:

Jana (Vigoshop)
13. 12. 2020 14:25 SEČ

Dobrý den,

bohužel náklady na dopravu neproplácíme, uvádíme to v obchodních podmínkách.

S pozdravem,
Jana Malá

Ještě bych si dovolila podotknout, že se nikdo neobtěžoval mě zaslat přijetí reklamace a její písemnou podobu, pouze číslo, které ksem měla uvést na balíKu.


Produkt

Zamítnutí proplacení mnou vynaložených nákladů pro vyřízení uznané reklamace


Požadované řešení

Zaplacení poštovného ve výši 99,- na účet uvedený v mailové komunikaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2020 07:22, před 4 lety

Pokud spotřebiteli v souvislosti s oprávněnou reklamací vznikly náklady např. na poštovné, prodávající je povinen je uhradit, dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jako náklady účelně vynaložené k uplatnění reklamace.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2021 19:22, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.