Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#46971Zoufale neprofesionalni jednani

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2020, před 4 lety

Petr Horesovsky

Znění stížnosti

Dobry vecer,
V Tesco obchode expres Moskevska me priblizne v 19.30 v nedeli 13.prosince zasaVili dva pracovnici u odchodu z obchodu a obvinili me, ze jsem v obchode ukradl dzusy. Bez jakehokoliv dukazu, bez cehokoliv, jen tak. Zrejme se tim dobre bavi. Nikdy, se mi nic tKoveho nikde nestalo. Dzuy, ktere jsem mel v tasce byly samozrejme z jineho obchodu a byly to takove dzusy, ktere v Tescu vubec neprodavate!!! Kdyz jsem jim dzusy ukazal,tak byli dost prekvapeni. Doporucuji vam tyto dva pracovniky pokutovat, anebo se jich okamzte zbavit. Je to naprosta katstrofa, co tanm delaji!!! To prece neni mozne, obvinit nekoho zcela bezduvodne.

S pozdravem
Mgr.Petr Horesovky


Produkt

Tesco Moskevska


Požadované řešení

Pokuta nebo vyhazov


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2020 07:16, před 4 lety

Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté. Je však povinná tuto osobu předat ihned policejnímu orgánu.

Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2021 19:24, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.