Společnost


Tesco Mobile ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46974Chybné dobití kreditu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2020, před 4 lety

Kateřina Řezáčová

Znění stížnosti

chybně jsem dobyla č 728 8 227 46-. číslo 8 by mělo být na konci řady. Vaše operátorka mi sdělila že kredit nemůže dobít zpět, protože uznáváte pouze 2 špatná číla. Pokud mám chybně č 8 tak dle mého je špatně pouze jedno číslo, které má být na konci.
Poté co řešlia problém s nadřízenou se na tomto obě shodly. Navíc prý číslo které jsem dobila je jiný operátor. Na účtence mám ale napsáno že dobíjení j edo Tesco mobile. Jak je možné že pokladna dobíjí jiné operátory přes kolonku tesco mobil????


Požadované řešení

Dobití kreditu zpět


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2021 14:38, před 4 lety

Pokud spotřebitelka omylem obohatila jiné telefonní číslo, je oprávněna požadovat tuto částku zpět po osobě, které patří obohacené telefonní číslo, a to z titulu bezdůvodného obohacení ve smyslu § 2991 občanského zákoníku.

Možnost společnosti vymáhat peníze zpět od majitele chybně zvoleného telefonního čísla nevyplývá ze zákona. Pokud však společnost garantuje ve smlouvě nebo v obchodních podmínkách, že jejím prostřednictvím lze dobít kredit na telefonní číslo pouze je-li jeho operátorem Tesco Mobile ČR s.r.o., pak by nemělo být možné, aby byl dobit kredit na čísle spravovaném jiným operátorem. Pokud se to stalo, a pokud skutečně existuje závazek společnosti dobíjet kredit pouze v rámci své klientely, mohlo by se jednat o porušení smluvní povinnosti. V takovém případě by spotřebitelka mohla požadovat vrácení kreditu přímo po společnost z titulu náhrady škody dle § 2913 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2021 17:23, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.