Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
chybně jsem dobyla č 728 8 227 46-. číslo 8 by mělo být na konci řady. Vaše operátorka mi sdělila že kredit nemůže dobít zpět, protože uznáváte pouze 2 špatná číla. Pokud mám chybně č 8 tak dle mého je špatně pouze jedno číslo, které má být na konci.
Poté co řešlia problém s nadřízenou se na tomto obě shodly. Navíc prý číslo které jsem dobila je jiný operátor. Na účtence mám ale napsáno že dobíjení j edo Tesco mobile. Jak je možné že pokladna dobíjí jiné operátory přes kolonku tesco mobil????
Dobití kreditu zpět
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka omylem obohatila jiné telefonní číslo, je oprávněna požadovat tuto částku zpět po osobě, které patří obohacené telefonní číslo, a to z titulu bezdůvodného obohacení ve smyslu § 2991 občanského zákoníku.
Možnost společnosti vymáhat peníze zpět od majitele chybně zvoleného telefonního čísla nevyplývá ze zákona. Pokud však společnost garantuje ve smlouvě nebo v obchodních podmínkách, že jejím prostřednictvím lze dobít kredit na telefonní číslo pouze je-li jeho operátorem Tesco Mobile ČR s.r.o., pak by nemělo být možné, aby byl dobit kredit na čísle spravovaném jiným operátorem. Pokud se to stalo, a pokud skutečně existuje závazek společnosti dobíjet kredit pouze v rámci své klientely, mohlo by se jednat o porušení smluvní povinnosti. V takovém případě by spotřebitelka mohla požadovat vrácení kreditu přímo po společnost z titulu náhrady škody dle § 2913 občanského zákoníku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.