Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
složila jsem 1000kč ve společnosti o2 24.11.2020 s tím že k ním přejdu.byla mi nabídnuta lepší nabídka od jiného operatora tak jsem k nim nešla.Do dnes mi peníze nevrátili a jen říkají že jsem v řešení.nemám u nich žádný závazek ani dluh.Myslím že nemají nárok mi mé peníze zadržovat Děkuji Horychová
okamžité vrácení depozita a ne jen slibování
|
Tweet |
Nebyl-li dokončen kontraktační proces, který předchází uzavření platné kupní smlouvy, nebyla patrně tato smlouva vůbec uzavřena. V takovém případě by nevznikl (na základě kupní smlouvy) právní důvod k tomu, aby mohla společnost částku zadržovat. Pokud si je spotřebitel jist tím, že smlouva vůbec nevznikla a neexistuje ani jiný relevantní důvod opravňující společnost k zadržování platby, má společnost povinnost vydat spotřebiteli jím uhrazenou platbu. V opačném případě by se mohlo jednat o tzv. bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 občanského zákoníku.
Dobrý den,
mrzí mne, že jste měla důvod k vyjádření nespokojenosti.
Ve Vašem podání neuvádíte identifikační údaj platby. Podle Vašeho jména se mi však podařilo depozit dohledat a ověřila jsem, že částka z depozitu byla vrácena dne 14.12.2020 na bankovní účet, ze kterého byl depozit hrazen.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.