Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#46977Nevrácení depozita 1000kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2020, před 4 lety

Eva Horychová

Znění stížnosti

složila jsem 1000kč ve společnosti o2 24.11.2020 s tím že k ním přejdu.byla mi nabídnuta lepší nabídka od jiného operatora tak jsem k nim nešla.Do dnes mi peníze nevrátili a jen říkají že jsem v řešení.nemám u nich žádný závazek ani dluh.Myslím že nemají nárok mi mé peníze zadržovat Děkuji Horychová


Požadované řešení

okamžité vrácení depozita a ne jen slibování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2021 21:40, před 4 lety

Nebyl-li dokončen kontraktační proces, který předchází uzavření platné kupní smlouvy, nebyla patrně tato smlouva vůbec uzavřena. V takovém případě by nevznikl (na základě kupní smlouvy) právní důvod k tomu, aby mohla společnost částku zadržovat. Pokud si je spotřebitel jist tím, že smlouva vůbec nevznikla a neexistuje ani jiný relevantní důvod opravňující společnost k zadržování platby, má společnost povinnost vydat spotřebiteli jím uhrazenou platbu. V opačném případě by se mohlo jednat o tzv. bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.1.2021 13:26, před 4 lety

Dobrý den,

mrzí mne, že jste měla důvod k vyjádření nespokojenosti.
Ve Vašem podání neuvádíte identifikační údaj platby. Podle Vašeho jména se mi však podařilo depozit dohledat a ověřila jsem, že částka z depozitu byla vrácena dne 14.12.2020 na bankovní účet, ze kterého byl depozit hrazen.

S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2021 12:29, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2021 09:19, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.