Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Sportovní-vycházkové boty ( polobotky) jsem si zakoupila 14.3. 2014.
Přestože jsem je nosila jen příležitostně ( přes léto vyjímečně), objevila jsem v září na obou kusech proděravěnou podrážku, což považuji s ohledem na četnost použití zcela chybné a nekvalitní - podrážku jsem reklamovala. Reklamaci jsem provedla 6.10. a zpět mi byla obuv vrácena dne 20.10. 2014 jako zamítnutá reklamace.
( č. zápisu o reklamci: 118/33/10/14)
Odůvodnění firmy: Záruční doba a životnostvýrobku jsou dva rozdílné pojmy. Pokud zákazník nedoržuje pokyny dané výrobcem a obuv užívá k jinému účelu než je určena, případně o obuv řádně nepečuje, zkrátí se tím její životnost. Děravou podrážku u levého i pravého půlpáru jednoznačně hodnotíme jako mechanické poškození.
Já jsem se domnívala, že vycházková obuv je na nošení po běžných cestách. Na horách ani po jiných externě náročných terénech jsem se nepohybovala! 7 měsíců ( z toho 2-3 měsíce bez nošení) jsou příliš krátká doba na danou vadu. Podrážka není proražená, nýbrž
prošlapaná, jelikož je dle mého názoru zcela nekvalitní.
Prosím o nové posouzení a uznání reklamace.
vycházková obuv - původní cena 799,20 - název 22202222003 WI12-KLIM ??? nečitelné
uznání reklamace - způsob uznání může být a) vrácení peněz, případěn výměna zboží za stejný či podobný výrobek
Pokusím se stejným způsobem kontaktovat i společnost CCC Czech s.r.o.
|
Tweet |
Typ obuvi by měl odpovídat jejímu skutečnému účelovému určení. V tomto případě však byla reklamace uplatněna po uplynutí 6 měsíců po převzetí zboží a důkazní břemeno při nesouhlasu se zamítnutou reklamací nese spotřebitelka. Existenci vady lze nejvěrohodněji prokázat znaleckým posudkem. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitelky, má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Pokud se spotřebitelka rozhodne pro vypracování posudku, nemělo by být mezi reklamací a vypracováním posudku velké časové rozpětí. Také doporučujeme o této skutečnosti prodávajícího informovat.
Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Pokud bude spotřebitelka zahajovat soudní řízení, ponese důkazní břemeno ohledně prokázání existence vady v době uplatnění reklamace. V takovém případě doporučujeme, aby měla v ruce zmíněný znalecký posudek, který bude potvrzovat oprávněnost reklamace.