Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Přes tři týdny čekám na registraci modemu u vodafonu
od července řešíme službu inernetu máme špatný modem a nejsou schopni mi to dát do pořádku
Teď čekám tři týdny na registraci modemu a celou dobu platím řádně tak čekám že se něco pohne a já budu využívat služby tak jak mi byli slíbeny Prezmecký
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, za kterou lze považovat i nečinnost při instalaci, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Pokud k takovémuto kroku ze strany společnosti nedojde a spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Prezmecký,
rádi se na tuto záležitost s Vámi podíváme. Prosím napište nám na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ nebo poštou přímo na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
dobrý den routr nám zapojili ala závada odstraněna nebyla stále trvá už nám vyměnili routr i set to box ale stále se nám seká televize při přehrávání dokonce i při normálním přehrávání rešíme to od července platíme stále za službu ktrá nefunguje tak jak má teď prozměnu čekáme že nás připojí na UPC internet 29.1.2021 snad se to vyřeší ale moc tomu nevěřím skoro sedm měsíců stále to řešíme Prezmecký
Vzhledem k vyjádření společnosti jsme nuceni stížnost uzavřít. Služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, a pokud společnost prostřednictvím platformy stížnost řešit nebude, nelze v ní pokračovat. Spotřebiteli doporučujeme situaci řešit prostřednictvím komunikačních kanálů uvedených společností výše, případně se v situaci popsané v našem úvodním vyjádření obrátit na ČTÚ.