Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň,
3krát sme reklamovali v T.S.BOHEMIA a.s. tablet GOCLEVER. Problém bol vždy ten istý - prestal fungovať Google play a komplet všetky služby od Googlu. Tablet bol teda nepoužiteľný takže sme ho doniesli na riadnu reklamáciu. V T.S.Bohemia tablet vzali, poslali na servis, kde prehrali softvér a tablet zaslali na opravený naspäť. Toto sa v priebehu roka opakovalo ďalšie 2 razy. Výsledky reklamáci rovnaké ako prvýkrát no po 3 rovnakej závade sme žiadali odstúpenie od kúplnej zmluvy. Toto sa však nestalo pracovník reklamačného oddelenia bez nároku na akékoľvek iné riešenie vyrukoval po 30 dňovej lehote s iným kusom tabletu, že nám peniaze nevrátia, že prehranie softvéru nieje uznaná reklamácia. Dokonca na výzve k odberu zbožia z poslednej reklamácie je nepatrná poznámka "použité", čo už mi prišlo ako úplny vrchol a neférové jednanie voči zákazníkovi. Záver? 3krát rovnaká závada, 2krát prehraním softvéru opravená a 3.krát ako čerešnička nie vrátenie peňazí ani nový kus ale kus síce s iným sériovým číslom ale POUŽITÝ!!!
TB GOCLEVER tablet TAB T76GPSTV (Android Internet Tablet), Wifi, 7" kapacitní 5 bodový displej, Android 4.0.3
Odstúpenie od kúpnej zmluvy, vrátenie kúpnej ceny.
|
Tweet |
Pokud došlo přehrátím softwaru k odstranění vady, je nutné tento postup považovat za odstranění závady opravou. Zda byla reklamace uznána či zamítnuta musí být zřejmé z reklamačního protokolu, který je prodávající povinen spotřebiteli vystavit. Výměnou zákon rozumí výměnu za nové zboží.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.