Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#46992Nezvedání telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 39 minut

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2020, před 4 lety

Dana Štěpánková

Znění stížnosti

Celý den,nikdo nezveda telefon,není možné skontaktovat pobočku PSČ 38001,od rána od 10:00 až do 16:45 při otvírací době 10:00-12:00,a 13:00-18:00,telefon zvoní,nikdo nezveda.Dle mého názoru nehoráznost,chápu ,že je schon před svátky,ale za celý den nemají ani minutu na zvednutí telefonu!!!!


Požadované řešení

LEPSI DOHLED NAD POBOČKOU.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2020 09:28, před 4 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.