Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Odstoupení od smlouvy
V souladu s § 1980 odst. 1 občanského zákoníku tímto odstupuji od smlouvy č. 11354542 o zhotovení svatebního závoje a bolerka, uzavřené dne 22. 06. 2020 s Vaší společností. Podle Vašich obchodních podmínek je maximální doba dodání zboží 120 dní, zboží však nebylo ani po 5 měsících po uzavření smlouvy a uhrazení kupní ceny ve výši 2 299 Kč dodáno. Na komunikaci prostřednictvím emailu, facebooku,či zákaznického centra nereagujete. Stav objednávky se dle Vašeho systému také nezměnil.
(129) Svatební závoj s hřebínkem 3 m dlouhý, 2 vrstvy; (9991503) Bolerko k tylové sukni 36 Jen krajka
Žádám, abyste mnou zaplacenou kupní cenu vrátili na můj bankovní účet, a to ve lhůtě 7 dnů ode dne doručení tohoto odstoupení od smlouvy.
S pozdravem
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva a od smlouvy odstoupila, ruší se smlouva od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, může spotřebitelka žádat navíc zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.