Společnost


Marcela Farová

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47002Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2020, před 4 lety

Alena Sudková

Znění stížnosti

Odstoupení od smlouvy


V souladu s § 1980 odst. 1 občanského zákoníku tímto odstupuji od smlouvy č. 11354542 o zhotovení svatebního závoje a bolerka, uzavřené dne 22. 06. 2020 s Vaší společností. Podle Vašich obchodních podmínek je maximální doba dodání zboží 120 dní, zboží však nebylo ani po 5 měsících po uzavření smlouvy a uhrazení kupní ceny ve výši 2 299 Kč dodáno. Na komunikaci prostřednictvím emailu, facebooku,či zákaznického centra nereagujete. Stav objednávky se dle Vašeho systému také nezměnil.


Produkt

(129) Svatební závoj s hřebínkem 3 m dlouhý, 2 vrstvy; (9991503) Bolerko k tylové sukni 36 Jen krajka


Požadované řešení

Žádám, abyste mnou zaplacenou kupní cenu vrátili na můj bankovní účet, a to ve lhůtě 7 dnů ode dne doručení tohoto odstoupení od smlouvy.

S pozdravem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2020 21:02, před 4 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva a od smlouvy odstoupila, ruší se smlouva od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, může spotřebitelka žádat navíc zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2021 10:29, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.