Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na webu ultrahome.cz je uvedeno, ze maji produkt skladem a ze odesilaji do 24 hodin. Dodani je vsak 60 dni, protoze to je skladem v Asii!!! Zbozi z aliexpresu si umim objednat i sama. Nemoznost storno objednavky a nevraceni penez.
Take behem 5ti minut vzdy jina cena rovnakeho zbozi, na vse mam screeny a davam na COI.
Koberec pod vanocni stromek
Okamzite vraceni penez a idealne pokuta eshopu za klamani zakaznika.
|
Tweet |
Dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku má spotřebitelka právo od smlouvy od odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Pokud lze od smlouvy odstoupit po převzetí zboží, není zde dán důvod, aby nemohl být použit výklad a maiore ad minus a umožnit spotřebitelce odstoupení i před jeho převzetím.
Tento názor potvrzuje i preambule směrnice EU o právech spotřebitelů v bodě 40, která je podkladem české právní úpravy. V případě kupních smluv by lhůta pro odstoupení od smlouvy měla skončit 14 dní ode dne, kdy spotřebitel zboží převezme (typicky od přepravce), přičemž před získáním zboží do fyzického držení by měl mít spotřebitel taktéž možnost uplatnit právo odstoupit od smlouvy.
V případě, že prodejce reaguje na e-mail s požadavkem na "zrušení objednávky" čili odstoupení od smlouvy, je prokazatelné, že mu bylo odstoupení doručeno. Odstoupení od kupní smlouvy je jednostranným právním jednáním, přičemž k jeho účinnosti je nezbytné, právě aby bylo doručeno druhé straně. Jestliže existuje právní nárok na odstoupení, smlouva zaniká v okamžiku, kdy strana mající tento nárok prokazatelně oznámí straně druhé, že jej využívá.
V případě, že prodejce neuzná právo spotřebitelky na odstoupení od smlouvy a nepodaří-li se jinak spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.