Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#47015Sranda jmeném O2 Internet + Smart box

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2020, před 4 lety

Jan Zrůbecký

Znění stížnosti

Dobrý den.

Rozhodl jsem se že se podělím se zkušeností O2 internet.
Cca 2 a půl rou nazpět jsem si pořídil VDSL internet od O2, že se vyhnu neustálým výpadkům bezdrátových poskytovatelů v mé lokalitě. Půl roku služba fungovala zcela v pořádku. Po této době začalo docházet k náhodným krátkodobým výpadkům služby. Za ty dva roky jsem mluvil asi 20x s několika techniky, který tvrdili, že nic nevidí, že služba funguje. Poté, že výpadky sice vidí, ale nevědí co s tím. Dokonce na doporučení prodejce O2 jsem si za 99 Kč pořídil na splátky O2 Smart box ve víře, že služba určitě bude fungovat. Nejprve se zdálo, že jo ale za měsíc to bylo podobné a internet stabilní prostě nebyl. Navíc při poslední návštěvě technika jsem zjistil, že smartbox přestal vysílat signál WiFi a odvezl jsem na prodejnu na reklamaci.

Nyní jsem se rozhodl, že službu ukončím. Tudíž mě čeká doplacení cca 3500,- Kč za modem, který jsem ani nepotřeboval. V jednom O2 chválím že mi alespoň vystavili dobropis na poslední tři paušální poplatky. I kdybych by radši, aby si modem nechali. Ale ten je můj majetek.
V pátek 11.prosince jsem si modem vyzvedl z reklamace. Zvenku se zdál v pořádku, funkčnost technik neověřil. Nemilé překvapení byly, když modem po zapnutí vykázal rozbitý display při zkoušce další den večer. V pondělí 15. prosince jsem dojel na prodejnu opět modem reklamovat. Nyní si ho odmítají převzít zpět a nabízí, že za "sníženou" cenu 600,- Kč mi vymění display, který jsem nerozbil.


Produkt

O2 Smart box, O2 Internet pevný


Požadované řešení

V ideální případě odstoupení od kupní smlouvy na O2 Smart box, popřípadě bezplatná oprava smartboxu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2021 15:32, před 4 lety

V souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci odpovídá ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.

Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí. Prokázání je možné i jiným způsobem, např. svědeckou výpovědí.

Škoda se hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.1.2021 15:43, před 4 lety

Dobrý den,

velice mě mrzí, že nejste s připojením spokojený a rozhodl jste se ho zrušit a nyní řešíte poškozené zařízení. Mohl byste nám prosím do neveřejných údajů uvést číslo reklamačního protokolu, abychom mohli vše blíže prověřit i se servisním střediskem?

S pozdravem a přáním hezkého dne

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2021 19:11, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2021 16:02, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.