Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#47017Reklamní akce super osma - nedostatek na prodejnách

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2020, před 4 lety

Monika Novotná

Znění stížnosti

v rámci reklamní kampaně super osma bylo v bille avizováno sbírání nálepek na získání plyšáku v hrnku. akce byla zarámována od 9.9. do 15. 12. dne 13.12 jsem navštívila dvě billy v modřanech, 14.12 pak billu v karlíně a na florenci, ani v jedné jsem nepochodila. Chápu, že na letáku je napsáno do vyprodání zásob,tak, aby se firma chránila, ale přijde mi to naprosto nefér. Hlavně absolutně nechápu, jak to mám vysvětlit dětem, že firma nedodržuje to, co píše na letáku, a jelikož se to nestalo poprvé, s nákupem zde končím.


Produkt

super osma - reklamní kampaň - nálepky za plyšáky


Požadované řešení

určitě bych cthěla mít možnost za letáky s nálepkami avizované plyšáky dostat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2020 11:04, před 4 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2021 20:53, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.