Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
v rámci reklamní kampaně super osma bylo v bille avizováno sbírání nálepek na získání plyšáku v hrnku. akce byla zarámována od 9.9. do 15. 12. dne 13.12 jsem navštívila dvě billy v modřanech, 14.12 pak billu v karlíně a na florenci, ani v jedné jsem nepochodila. Chápu, že na letáku je napsáno do vyprodání zásob,tak, aby se firma chránila, ale přijde mi to naprosto nefér. Hlavně absolutně nechápu, jak to mám vysvětlit dětem, že firma nedodržuje to, co píše na letáku, a jelikož se to nestalo poprvé, s nákupem zde končím.
super osma - reklamní kampaň - nálepky za plyšáky
určitě bych cthěla mít možnost za letáky s nálepkami avizované plyšáky dostat
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.