Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#47020Nemožnost zaplatit paušál

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2020, před 4 lety

Jarroslav Šimon

Znění stížnosti

Dobrý den, podávám stížnost, neboť nelze zaplatit paušální poplatek, přestože tento způsob dlouhá léta fungoval bez problémů - syn mi tuto částku platil vždy ze svého mobilu. Nyní to není možné, navíc hrozí, že mi pro nezaplacení dáte pokutu, či vypnete mobil. Očekávám, že budu neprodleně kontaktován a problém vyřešíte. Jaroslav Šimon, Býšť 166


Požadované řešení

Sdělte, jakým způsobem lze daný paušál zaplatit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2020 11:54, před 4 lety

V daném případě přeřazujeme stížnost přímo na společnost, aby mohla reagovat na dotaz spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2020 10:21, před 4 lety

Dobrý den, pane Šimone, rádi se na tuto záležitost s Vámi podíváme. Prosím, napište nám přes https://www.vodafone.cz/muj/kontaktujte-nas nebo na e-mail pece@vodafone.cz. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2021 11:46, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jak fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2021 23:35, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.