Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, podávám stížnost, neboť nelze zaplatit paušální poplatek, přestože tento způsob dlouhá léta fungoval bez problémů - syn mi tuto částku platil vždy ze svého mobilu. Nyní to není možné, navíc hrozí, že mi pro nezaplacení dáte pokutu, či vypnete mobil. Očekávám, že budu neprodleně kontaktován a problém vyřešíte. Jaroslav Šimon, Býšť 166
Sdělte, jakým způsobem lze daný paušál zaplatit.
|
Tweet |
V daném případě přeřazujeme stížnost přímo na společnost, aby mohla reagovat na dotaz spotřebitele.
Dobrý den, pane Šimone, rádi se na tuto záležitost s Vámi podíváme. Prosím, napište nám přes https://www.vodafone.cz/muj/kontaktujte-nas nebo na e-mail pece@vodafone.cz. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jak fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.