Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#47023Nevhodné chování ochranky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2020, před 4 lety

Ludmila Ježdíková

Znění stížnosti

Dne 14. 12 v odpoledních hodinách jsem nakupovala v prodejně Tesco, v OC Nový Smíchov v Praze. Nákup jsem platila na samoobslužných pokladnách. Po zaplacení a opuštění prodejny jsem byla dohoněna členem ochranky a bylo mi řečeno, že musím ukázat tašku (nevím proč, asi jsem se jim nelíbila). To jsem udělala (říkala jsem si, že nemám co skrývat). Bohužel se ukázalo, že jsem si k zakoupenému zboží zapomněla vzít účtenku (na samoobslužných pokladnách byl nával a personál zákazníky neustále nervózně popoháněl). Byla jsem tedy odvedena ke kontrole kamerového záznamu, kde se prokázalo, že zboží je řádně zaplacené. Chápu, že ochranka musí obchod hlídat a k omylu může dojít, co mě ale zaráží, je chování člena ochranky, který se ke mě po celou dobu choval neprosto ponižujícím způsobem (tykán, titulování "ty zlodějko", očividně si to ponižující chování užíval) Po prokázání neviny se personál nenamáhal ani slušně omluvit (což v případě, že někoho neprávem označíte za zloděje považuju za minimální projev slušnosti).Když jsem naznačila, že by se měli omluvit, vysmáli se mi a de fakto jsem ještě dostala vynadáno, že mám mít účtenku a že si za to vlastně můžu sama. Mají pracovníci nějaká pravidla, jak se k lidem v takovýchto situacích chovat? A mají vůbec právo někoho lustrovat, jen proto, že se jim ten člověk prostě nezdá? (tj. ani ho při ničem nepřistihli, ani například nehoukal alarm apod.)A kam se případně mohu obrátit se stížností na chování personálu?
Ludmila Ježdíková


Požadované řešení

Omluva ze strany personálu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2020 11:42, před 4 lety

Zákazník se podrobuje kontrole dobrovolně, pracovníci společnosti nemají žádné oprávnění k provedení kontroly nebo legitimaci. Dle trestního řádu lze omezit osobní svobodu osoby, která byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, omezit, pouze pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Toto omezení může provést kdokoli, avšak musí být ihned přivolána Policie a tato osoba ji musí být předána.

Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.

Spotřebitel by se mohl se stížností na nevhodné chování ochranky, popř. zaměstnanců, obrátit přímo na vedení společnosti, které by mělo mít zájem na jejich slušném a adekvátním jednání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2021 20:54, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.