Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
Mám problém s touto společností. Jsem těhotná v 7.měsíci a v této koronavirové době,kdy bylo vše zavřené, jsem objednávala vše přes internet. Z tohoto eshopu jsem objednala dvě plavací panenky, jedna byla pro mě a druhá pro švagrovou a jeste nějaké překvapení, za které si nauctovali 133,-. A jelikož je taková doba, tak když mi nabízeli pojištění balíčku za 54,-, neváhala jsem. Balíček přišel, ale po rozbalení jsem zjistila, ze ono překvapení tam samozřejmě není. Přišlo to v igelitové obálce a tam narvane ty dvě panenky. Že panenky nevypadaly tak jako na obrázku neřeším. Švagrová u mě již čekala na panenku, tu jsem ji dala a odjela a ja pak sla hned napsat onomu obchodu. Ten samozřejmě nereagoval, i když meli napsané, že odpovi do max 2 dnu. Po 3 dnech jsem psala znovu, nic. Po dalších 3 dnech píšu, nic. Tak jsem psala na facebook, kde mi psali, ze mam napsat na email, to jsem jim odepsala, že jsem to udělala jiz 3x, na to mi odpověděli, že mam odpovědět na automatickou odpověď. Coz jsem teda nepochopila proc. Ale budiž, tak jsem odpověděla. Za 2 dny mi přišel email, ze je to mrzí a mam poslat fotografii balíčku. Na to jsem jim odepsala, že to mam jiz zabalené a ze tu fotografii nemam. Pry mam smulu. Tak jsem posílala screeny z pošty, kde byla vaha 0,2 kg, coz jsem teda nepochopila, jedna panenka přece nema váhu 100 g. Pry to takhle delaji porad a ze to mi nepomůže. Takže podvod. Kdyz jsem jim napsala, ze k čemu jim huee fotka balíčku, kdyz bych mohla třeba to překvapení vyndat a uz gubec nechápu, na co nabízí pojištění, u kterého psali, ze pak vše bude bez problémů, jsem se odpovedi jiz nedočkala. Takže si ode mě nechali 133,- za překvapení, které jsem neobdrzela a 54,- za pojištění, které mi bylo k ničemu.
Nakup na eshopu
Chci vrátit peníze za překvapení i za pojištění balíčku. Čili 187,-. Děkuji
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.
Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.