Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po dobu 3,5 let, kdy ziji na stejne adrese v centru Brna, se mi jeste ani jednou nestalo, ze by se nas dorucovatel(ka) pokusil(a) zkontaktovat o prevzeti balik. Muj manzel pracuje z domu dolouhobe, a od brezna 2020 z domu pracuji i ja. V casech uvedenych na Vyzvach k vyzvednuti zasilky jsem vzdy byli v budove. Nejinak je tomu i dne 15.12.2020, kdy nachazim DALSI vyzvu k vyzvednuti k zasilce. Byli jsme pritomni, jmeno na zvonku mame. Kdyz uz dorucovatel(ka) vazi cestu az k nam, proc balik nemuzeme dostat hned, ale misto toho jsme vzdy hnani na postu? Nevim, jaka existuje vymluva pro 3,5 roku zkusenosti s mizernym servisem.
zasilka podaci cislo RR905752315CZ, dorucovatelka Eva Halackova, udajne doruceni 15.12.2020 - lziva informace.
Dorucovatelka ma ZAZVONIT NA ZVONEK, ne jen hodit papir o nedoruceni do schranky! Nemaji snad v popisu prace DORUCOVANI ZASILEK, a ne SPAM S VYZVAMI K VYZVEDNUTI?
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.