Společnost


KUPSEDACKU.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47032Nevrácené peníze za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2020, před 4 lety

Isabela Gregorová

Znění stížnosti

Na těchto stránkách jsem v září 2020 zakoupila židli a dorazila mi poškozená. Kontaktovala jsem společnost, že chci zboží vrátit, na což jsem měla právo, jelikož bylo zakoupeno přes e-shop. Původně zboží vůbec nechtěli vrátit, nakonec jsme se domluvili, že zboží vrátím, ale musela jsem to odeslat na své náklady. Bylo mi sděleno, že peníze dostanu zpět na účet, nicméně nic stále nevrátili, tak jsem je několikrát kontaktovala a urgovala. Nakonec napsali, že peníze vrátí ve dvou splátkách. První splátku měli poslat začátkem prosince, nic nepřišlo a nyní už pán nekomunikuje.


Produkt

Židle k psacímu stolu látková šedo-černá DRAKE


Požadované řešení

Chci okamžitě vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2020 18:08, před 4 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2021 19:38, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.