Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Moji mamince byl po telefonickem hovoru zaslan vyrobek od vyse jmenovane spolecnosti, ale telfonicky bylo receno ze vyrobek bude zdarma a nyni uz pozaduji platbu a navic dalsi objednavku uz nejde zrusit, ani telefonicky 227 191 219 ani na internetovych strankach. jedna se o ziletky a schovali to pod firmu Mystique. internetove stranky www.mylano.ch se mi nezobrazili a vybehly mi hned jen vase stranky stiznosti.
jo a u vyrobku nebyla ani faktura. jen napsali cislo faktury a cislo predplatneho, ktere ani nechtela.
ziletky_znacky Mystique/mozna/,
Chci, aby vymazaly osobni udaje me maminky z databaze a aby uz nic neposilaly. Moje maminka od nich nic nechce, je uz ve vysokem veku a nepotrebuje platit za neco co nechce.
|
Tweet |
Spotřebitelka má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitelka o tomto svém právu nebyla poučena nebo neobdržela-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
Není-li již možné od smlouvy odstoupit, je nutné smlouvu vypovědět. Doporučujeme spotřebitelce kontaktovat společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na výše uvedené adrese a smlouvu vypovědět.
Odstoupení od smlouvy (popřípadě výpověď smlouvy) může spotřebitelka zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Mylando AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitelka nemohla být v budoucnu kontaktována ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitelka může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.