Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Naprosto souhlasím s paní Monikou Novotnou, těžko se vysvětluje dětem,
které několik týdnů sbírají body a těší se na hrnečky a potom se dozví,
že bohužel hrnečky došly.
Pamatuji si, a byla to právě Billa, kdy byla též akce na hrnečky a když zboží došlo, na prodejnách vybrali lístky s kupony a nechali zboží
přidělat. Zboží si bylo možné na prodejně, kde měli seznam, vyzvednout
na svoje jméno.
reklamní kampaň - nálepky za plyšáky
určitě by měla být možnost za letáky s nálepkami avizované plyšáky dostat
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.