Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#4704Opakovaná reklamace SONY XPERIA E

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2014, před 10 lety

Radka Benešová

Znění stížnosti

Dobrý večer
12.5 jsme u Vodafonu zakoupili telefon SONY XPERIA E1.Telefon se cca po měsíci užívání začal zasekavat,vypínat,nebylo slyšet volajícího.28.7 se nesl na reklamaci s tím,že jsme pozadovaly výměnu za jiný.Ve Vodafonu se nám bohužel vysmaly,že taková možnost neexistuje a za musí být tři stejné nebo čtyři různé reklamace.Po měsíci tel vrátily a od září opět stejné závady.Opět jsme zadaly aby tel vyměnily za jiný,opět nás slečna odpalkovala ze taková možnost není.Kontaktovaly jsme přímo reklamace Vodafone a dnes přišel email,že máme nárok pouze na další reklamaci....Ale proč platit za něco co nefunguje a tel.má evidentně skryté vady.

Dekujem za radu

Benešová


Produkt

SONY XPERIA E1 IMEI :35294706-647495-4


Požadované řešení

Výměna zařízení,nebo odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2014 20:59, před 10 lety

Ustanovení § 2169 občanského zákoníku stanovuje nároky spotřebitele v případě nesplněné jakosti při převzetí následovným způsobem: Spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

Pokud spotřebitel uplatňuje reklamci pro třetí stejnou vadu, která se objevila po opravě, může v souladu s § 2169 odst. 2 občanského zákoníku uplatnit nárok na odstoupení nebo může požadovat výměnu. Podmínkou je, že spotřebitel nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě. Prodávající je oprávněn existenci vady posoudit, ale pokud reklamaci uzná, je pro něj nárok zvolený spotřebitelem závazný.

K tomu lze doplnit, že prodávající je povinen dle § 13 zákona o ochraně spotřebitele spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2014 13:19, před 10 lety

Hezký den, paní Benešová,

mrzí mě, že máte s telefonem koupeným u nás potíže a chápu, že není příjemné ho reklamovat znovu.

Zjistil jsem, že jste už kontaktovala naše Reklamační oddělení, kolegové vám odpověď posílali e-mailem 21. října 2014. Naše vyjádření je v tomto ohledu konečné, při reklamaci samozřejmě postupujeme podle platných zákonů.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 16:50, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, stížnost tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.