Počet nahlášených stížností: | 342 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dostal jsem emailem fakturu na 7700kč za registrace.Požaduji proplatit poplatek za registrace
vyhledavani nemovitosti
domluva
|
Tweet |
Pokud jde o stránku https://milionovy-prodej.cz/vyhledani-nemovitosti/, na níž odkazuje spotřebitel, u registračního formuláře je uvedeno, že je služba zpoplatněna.
Nejedná se ovšem dle našeho názoru o ideální způsob informování o ceně, neboť k jejímu zjištění musí spotřebitel vynaložit zbytečně mnoho mezikroků. Navíc je i samotná informace o zpoplatnění (nikoliv o ceně) uvedena z nepochopitelných důvodů v mnohem menší velikosti než text bezprostředně nad ní, což by mohlo být problematické s ohledem na požadavek transparentnosti a srozumitelnosti jednání podnikatele ve vztahu se spotřebitelem.
Kloníme se však k názoru, že je-li informace o zpoplatnění uvedena přímo pod tlačítkem "Odeslat poptávku, Registrace", jde z pohledu zákona ještě o snesitelný způsob informování o ceně, byť obecně doporučujeme uvádět cenu přímo. Za zaplacenou cenu náleží spotřebiteli odpovídající plnění ze strany podnikatele (zejména hodnotově odpovídající).
Z obsahu stížnosti nevyplývají další okolnosti případu nutné k jeho správnému posouzení, proto se omezujeme pouze na toto vyjádření.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, souhlasíme s názorem dTestu. Navíc je cena uvedena i v ceníku a nad rámec i v textu v popisu služby a samozřejmě ve smluvní dokumentaci, tedy v základní kořenové smlouvě a v před smluvní dokumentaci. Prosíme klienta, aby zde uvedl, kolik obdržel od nás inzerátů, během čerpání služby, porovnáme to s našimi údaji.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
ZATIM ČEKAM NA ROZHODNUTI,DOUAM ŽE NEBUDU NIC PLATIT
Stížnost přeřazujeme na společnost, pravděpodobně měl totiž spotřebitel "rozhodnutím" na mysli stanovisko společnosti k jeho věci.
Pane Girnyk, sám vidíte, že jste byl informován o ceně služby a službu jste obdržel, napište nám kolik jste od nás obdržel nemovitostí k prodeji .....Vážíme si práce dTestu, i když s některými názory nejsme ve shodě, s některými však ano, je nutné tuto záslužnou činnost ocenit a vážit si ji, protože opravdu v některých případech dojde k dohodě. Pane Girnyku, navrhněte z Vaší strany možnost narovnání, jakou navrhujete částku k úhradě ?
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
zatim nikdo ne ozval se ze společnosti.Diky za pomoc
V posledním vyjádření společnosti je výzva směrem ke spotřebiteli, aby ji kontaktoval ve věci možného narovnání jejich smluvního vztahu. Doporučujeme proto spotřebiteli společnosti v této věci kontaktovat s navrhovaným řešením. Za tímto účelem stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.