Společnost


Pratenorm s.r.o.

Počet nahlášených stížností:342
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

46%
54%
Toto skore je založeno na 49 stížnostech.

#47040Žadaji po mne uhradit fakturu za registrace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 8 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2020, před 4 lety

VASYL GIRNYK

Znění stížnosti

Dostal jsem emailem fakturu na 7700kč za registrace.Požaduji proplatit poplatek za registrace


Produkt

vyhledavani nemovitosti


Požadované řešení

domluva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2021 21:24, před 4 lety

Pokud jde o stránku https://milionovy-prodej.cz/vyhledani-nemovitosti/, na níž odkazuje spotřebitel, u registračního formuláře je uvedeno, že je služba zpoplatněna.

Nejedná se ovšem dle našeho názoru o ideální způsob informování o ceně, neboť k jejímu zjištění musí spotřebitel vynaložit zbytečně mnoho mezikroků. Navíc je i samotná informace o zpoplatnění (nikoliv o ceně) uvedena z nepochopitelných důvodů v mnohem menší velikosti než text bezprostředně nad ní, což by mohlo být problematické s ohledem na požadavek transparentnosti a srozumitelnosti jednání podnikatele ve vztahu se spotřebitelem.

Kloníme se však k názoru, že je-li informace o zpoplatnění uvedena přímo pod tlačítkem "Odeslat poptávku, Registrace", jde z pohledu zákona ještě o snesitelný způsob informování o ceně, byť obecně doporučujeme uvádět cenu přímo. Za zaplacenou cenu náleží spotřebiteli odpovídající plnění ze strany podnikatele (zejména hodnotově odpovídající).

Z obsahu stížnosti nevyplývají další okolnosti případu nutné k jeho správnému posouzení, proto se omezujeme pouze na toto vyjádření.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.2.2021 10:13, před 4 lety

Dobrý den, souhlasíme s názorem dTestu. Navíc je cena uvedena i v ceníku a nad rámec i v textu v popisu služby a samozřejmě ve smluvní dokumentaci, tedy v základní kořenové smlouvě a v před smluvní dokumentaci. Prosíme klienta, aby zde uvedl, kolik obdržel od nás inzerátů, během čerpání služby, porovnáme to s našimi údaji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2021 20:58, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.3.2021 21:45, před 4 lety


VASYL GIRNYK

ZATIM ČEKAM NA ROZHODNUTI,DOUAM ŽE NEBUDU NIC PLATIT

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2021 14:25, před 4 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, pravděpodobně měl totiž spotřebitel "rozhodnutím" na mysli stanovisko společnosti k jeho věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.3.2021 23:24, před 4 lety

Pane Girnyk, sám vidíte, že jste byl informován o ceně služby a službu jste obdržel, napište nám kolik jste od nás obdržel nemovitostí k prodeji .....Vážíme si práce dTestu, i když s některými názory nejsme ve shodě, s některými však ano, je nutné tuto záslužnou činnost ocenit a vážit si ji, protože opravdu v některých případech dojde k dohodě. Pane Girnyku, navrhněte z Vaší strany možnost narovnání, jakou navrhujete částku k úhradě ?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 16:12, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.4.2021 08:51, před 4 lety


VASYL GIRNYK

zatim nikdo ne ozval se ze společnosti.Diky za pomoc

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2021 09:23, před 4 lety

V posledním vyjádření společnosti je výzva směrem ke spotřebiteli, aby ji kontaktoval ve věci možného narovnání jejich smluvního vztahu. Doporučujeme proto spotřebiteli společnosti v této věci kontaktovat s navrhovaným řešením. Za tímto účelem stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2021 22:31, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2021 16:22, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.