Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#47046Nedoručená zásilka na zadanou adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2020, před 4 lety

Michaela Kadlecova

Znění stížnosti

Dobrý den.
Podávám stížnost na řidiče, který mi měl přivézt balík mezi 17-21h.,dne 15.12.2020.
Sms v 17.06h.,která mě informovala o tom, že si mám zásilku převzít v parcel shopu mě fakt naštvala!
Řidič mi nevolal, ani nereagoval na následné volání z mé strany na jeho tel. č. 607 507 709.3x mi vytípl tel.
Nezlobte se na mě, ale to považuji za drzost a jeho chování neakceptuji.
Byla bych ráda za finanční potrestání, to by si neměl dovolit!
Nemám čas na to, běžet z práce někam, kde mají pouze do 16h.otevřeno, abych si vyzvedla balík a táhla ho domu!
Nemám na to čas, ani nejsem mobilní a proto jsem si ZAPLATILA za to, že mi bude balík doručen až ke dveřím.

Pokud nestíháte, nenakládejte si víc práce, než dokážete zvládnout!

Kadlecová M.


Produkt

Č. zásilky 40351444603, odesílatel A3 sport s. r. o., váha 2,15kg


Požadované řešení

Kompenzace...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2020 10:26, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2021 18:49, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.