Společnost


Stanislav Štýbr

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4705Neuznaná reklamace - aplikace folie na mobilní telefon

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 13 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2014, před 10 lety

Radka Brožová

Znění stížnosti

Dne 30.9.2014 byla u tohoto obchodníka v OC Sever na Mírovém náměstí v Ústí nad Labem zakoupena folie na mobilní telefon a zaplacena aplikace této folie. Dne 21.10.2014 byla tato služba reklamována, neboť folie se na několika místech již odchlipovala. Reklamace mi nebyla uznána, neboť jsou prý pod folií (v místech odchlípnutí) drobné nečistoty..no aby nebyly, když folie nedrží tak jak má. Poté mi bylo řečeno, že to bylo aplikováno již 30.9.2014...reklamováno zhruba po 3 týdnech od aplikace, což se jim zdálo, že již je to dlouho a nemám tedy nárok... Na prodejně tedy reklamace nebyla úspěšná.


Produkt

aplikace folie na mobilní telefon - reklamace služby


Požadované řešení

Požaduji výměnu folie za novou včetně aplikace na telefon


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2014 13:47, před 10 lety

Spotřebitel je oprávněn uplatnit práva z vadného plnění v době 24 měsíců od převzetí zboží dle § 2165 odst.1 občanského zákoníku. Jestliže se vada projeví do 6 měsíců od převzetí věci, tak se má za to, že věc je vadná už od počátku, pokud prodejce neprokáže opak dle § 2161 odst.2 občanského zákoníku.
Prodávající je povinen vystavit o reklamaci písemné potvrzení s popisem obsahu reklamace a datem uplatnění reklamace dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele. Prodávající má 30 dnů na vyřízení reklamace ode dne uplatnění reklamace. Prodávající je povinen v případě zamítnutí reklamace toto zamítnutí řádně písemně odůvodnit dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2015 16:48, před 10 lety

Podnikatel nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.