Společnost


Light In The Box Limited

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47057Dodané zboží neodpovídá popisem ani cenou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2020, před 4 lety

René Lehota

Znění stížnosti

Na fotkách dodavatele vypadají hodiny fantasticky. Přišel balíček s hodinami jako z plastové vystřihovánky. Cca 1mm silný plast, pod který si v jednom případě přiděláte hodinový strojek, zbytek je samolepka. Rozhodně toto zboží neodpovídá požadované ceně. Vrácení je prakticky nemožné, protože poštovné je 3x dražší než cena zboží. Jinou možnost než poslání zpět (Dongguan) dodavatel nenabízí. Cena včetně poštovného byla 735 Kč!

Takto vypadá dodaný produkt: https://1drv.ms/u/s!At-zgDXYTwLbp6JejTbsIa6GBvQQrQ?e=4ugDgC

Jistě uznáte, že na první pohled je zřejmé, že kvalita neodpovídá ceně.


Produkt

https://www.lightinthebox.com/cz/p/modni-a-moderni-plastic-metal-nepravidelny-indoor-outdoor-aa-baterie-powered_p6782551.html


Požadované řešení

Vrácení plné částky z ceny zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2020 11:10, před 4 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Pokud by se jednalo o provozovatele e-shopu z EU, Norska či Islandu, doporučujeme spotřebiteli obrátit se Evropské spotřebitelské centrum (ESC), které poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům poměrně rychle a efektivně řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, Norska či Islandu. ESC působí při České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2021 19:25, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.