Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#47059Nevhazování info papírku o tom, že mám něco na poště

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 minut 12 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2020, před 4 lety

Sandra Szpyrcová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dělám to velmi nerada, ale už mi došla tolerantnost. Dnes se mi potvrdilo, že pošta 618 00 Brno Spáčilova, nevhazuje informace o tom, že máte na poště dopis doporučený ani balík to, že nezvoní i když mám home office mi nevadí. Ale nyní mi volali ze Zdravotního pojištění, že již po 3 se ke mě nedostal dopis. Ale bohužel já ani nevím, že jsem nějaký měla. Je to již opakované, minule když jsem šla něco posílat na poštu, se mě paní pošťačka zeptala jestli chci dopis, který tam mám. Datum přijetí dopisu byl 3 dny. A já jsem o tom nebyla informována. Je sakra takový problém hodit ten papír do schránky!!!
Slušně Vás prosím aby toto bylo zajištěno.
Szpyrcová


Produkt

Zdravotní pojišťovna srpen 2020 dnes mi byl poslán na mail, jelikož mi dopis do dnes nebyl dodán!!!


Požadované řešení

Ať vhazují informace do schránky. nepotřebuji aby zvonily, ale jen ať vím, že musím něco vyzvednout


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2020 11:53, před 4 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.