Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den po druhé jsem nakoupila na mall.cz a v obou případech jsem měla problémy s doručením mé zásilky.
1.V prvním případě jsem si připlatila za časové rozmezí kdy mi má být balík doručen. Řidič přijel o hodinu později než měl a ani se neobtěžoval předem zavolat že bude mít zpoždění. Chápu že to řidiči nemají jednoduché ale pokud není možné dodržet čas doručení nenabízejte tuto službu za příplatek.
2. U druhého nákupu mi dopravce volal když jsem u sebe neměla telefon. Všimla jsem si zmeškaného hovoru po 8 minutách a obratem volala zpět. Řidiči už se nešlo dovolat. Ozval se automat s informací že řidič už má po pracovní době. Na internetu jsem změnila den dodání na následující den. Prvně mi přišel email od PPL s tím že mi balíček bude doručen následující den ale hodinu na to mi přišly 2 emaily ve kterých bylo že mi balík uložili do parcelshopu s nejhorší dostupností od mého bydliště a mám 7 dní na to abych si balík vyzvedla. Příští nákup na mall.cz už asi riskovat nebudu.
V prvním případě jsem zboží nepřevzala nechala jsem si vrátit peníze a zboží zakoupila u jiného prodejce. V druhém případě si zboží vyzvednu v parcelshopu ale třetí nákup už mi za tyto nepříjemnosti stát nebude.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta (expresní dodání), mohla by spotřebitelka žádat vrácení peněžních prostředků za tuto službu. Pokud společnost porušila svou smluvní povinnost, mohla by spotřebitelka taktéž žádat náhradu škody, která jí v souvislosti s porušením smlouvy ze strany společnosti vznikla.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.