Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#47062Nevhazování upomínek do schránky, nekontaktujete dokonce ani řidiče, neberou telefon dokonce ani na poště Židenice nikdo telefon nezvedne

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 36 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2020, před 4 lety

Jakub Šupa

Znění stížnosti

Nevhazování upomínek do schránky, nekontaktujete dokonce ani řidiče, neberou telefon dokonce ani na poště Židenice nikdo telefon nezvedne. K čemu nám je taková doručovací společnost ? Zítra je poslední den kdy má být balík na pobočce , kde samo není včerá jsem tam byl a paní mě poslala do p... že to má pán na autě, které nedojelo a dovolat se nejde ............ Naposledy něco přes českou poštu


Produkt

730583576 - kontakt na řidiče


Požadované řešení

Nemám jen si v tom udělejte trošku pořádek. Co mám jako dělat ? Balík není k zastižení nikde.... Až ho vrátí do obchodu tak vám budu moct poděkovat že jste mě p... Vánoce prootže to by dárek pro blízkou osobu ... Tak vám teda děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2020 13:36, před 4 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.