Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#47064Doručení na špatnou adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

43 minut 41 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2020, před 4 lety

Eva Hažerová

Znění stížnosti

Není to poprvé. Stává se to spíše pravidlem. Zřejmě paní, které doručují doručují tak neumí číst!!! A zaměňují v našem případě Horní Brusnici za Dolní Brusnici. Neustále máme ve schránce dopis určené do Horní Brusnice. Sice na stejné popisné číslo, ale o vesnici vedle. Několikrát jsme na to upozorňovali na poště 544 72 v Bílé Třemešné, kam jsme uvedené zásilky vracely. Teď jsem paní zastihla a zásilky jsem vrátila. Tvrdila, že je chyba při třídění zásilek. Dopis byl chybně doručen včera tj. 15.12. (ale jak jsem psala výše, není to v poslední době poprvé).


Produkt

Doručení na chybnou adresu


Požadované řešení

Naučte zaměstnance správně číst názvy vesnic a i PSČ Dolní Brusnice není Horní Brusnice a 54472 není 544 74!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2020 13:33, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.