Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#47066Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 38 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2020, před 4 lety

Ivana Kornalikova

Znění stížnosti

Dne 15.12.2020 mi bylo oznameno dodani balicku na dobirku, vohuzel nikdo neprijel, prestoze vuz ceske posty jel kolem naseho domu. Navic jsem ridice 4x kontaktovala na udanem tekefonu, bohuzel byl vzdy nedostupny. Bohuzel dnes na poste mi rekli, ze balicek jim dovezou az okolo 16 hodin,. Je to jiz potreti, co minebyl ceskou postou balik dorucen a musela jsem na postu osobne. Takto si sluzby nepredstavuji a anine nezajimaji vymluvy, ze je pred vanocemi, malo lidi atd. Chci vedet, jak to minite dal resit. Ne jasne, ze od ceske posty jiz nebudu chtit dodavano balicku anavic se shodujeme s ostatnimi obyvateli.
Jedna se mi o balik c.DR3615962043U a telefon ridice byl 603488537.
Nevim, zda si dotycny rozvozce dela z lidi srandu, ale takhle kdybychom pracovali vsichni, tak se stat zhrouti.
Ivana Kornalikova


Požadované řešení

S takovymhle ridicem rozvazat pracovni pomer, aby nenervoval zbytecne lidi. Omluvy jsou zbytecne, protoze reci plynou a nic se dal nedeje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2020 09:50, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.