Společnost


Bc. Pavel Cigánek

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4707Zamítnutí reklamace v záruce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 13 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2014, před 10 lety

Libor Lyčka

Znění stížnosti

U p. Cigánka jsem si zakoupil mobilní telefon zn. LG.Telefon se mi při aktualizaci soft. zasekl a nešel vypnou.Telefon mi zamítli opravit z důvodu nahrání neaktualizovaného soft.Tak ho pak poslali do druhé /údajně záruční opravny/ a za měsíc ho následně vrátili s tím samým výsledkem.Chtěl jsem nahlédnout do servisního protokolu ale řekli mi,že mi ho ze zákona nemusí ukazovat.Poněvadž už jsem byl znechucený arogantním jednáním v obchodě tak jsem si tel. nechal opravit na vlastní náklady.Telefon jsem dal do jiného servisu,tam mi akorát přehráli software a tel normálně funguje. z toho mi došlo,že telefon neměli vůbec na žádné opravně,a myslím si že žádný servis nemají,jen napíšou zamítnuto a tím to pro ně končí.Jenže kolik ještě takových lidí bude podvedeno??? viz. recenze na heurece. /nejlevnejsimobily24.cz/.A tak se vydělává. Děkuji Lyčka /Ostrava/


Produkt

neuznaná reklamace v záruční době


Požadované řešení

Chtěl bych proto nálezt řešení aby nepřibývalo dalších podvedených lidí v tomto obchodě. www.nejlevnejsimobily24.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2014 20:50, před 10 lety

Je-li spotřebitel přesvědčený, že se skutečně jedná o závadu a již uplynulo 6 měsíců od převzetí zboží, doporučujeme prodávajícího informovat, že s reklamací nesouhlasí a obrátí se na soudního znalce, který se ve znaleckém posudku bude zabývat existencí a povahou vady. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. V tomto případě již spotřebitel znemožnil nezávislé posouzení závady jejím odstraněním.

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2015 16:56, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.