Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#47070Rušení internetu momentálně již 3 měsíce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2020, před 4 lety

Tomáš Makový

Znění stížnosti

Stěhoval jsem se, tak jsem vypověděl smlouvu po telefonu. Jelikož mi neposlaly ČVOP kod, tak jsem to měl za vyřešené. Ale jelikož je to O2, tak mi chodí faktury dál a rovnou i s penále! Nyní mi bylo nabídnuto jediné řešení a to, že udělat novou výpověd a dalším kodem! A jaké překvapení bylo, že kod stále nikde, takže co dál...


Produkt

Internet Optimal


Požadované řešení

Konečně zrušit internet a vrátit zaplacené faktury od první výpovědi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2021 21:00, před 4 lety

Je-li závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi (§ 1998 občanského zákoníku).

Pokud spotřebitel smlouvu vypověděl, zanikla s ohledem na (ne)existenci výpovědní doby buď dojitím výpovědi druhé straně, anebo uplynutím výpovědní doby. Ve smluvních vztazích spotřebitele a telefonního operátora bývá typické sjednání výpovědní doby.

Spotřebiteli není možné účtovat poplatky za období následující po uplynutí výpovědní doby, neboť jejím uplynutím závazek zanikl. Pokud by k tomu došlo, jedná se o bezdůvodné obohacení. Zaniká-li závazek, zaniká pochopitelně i povinnost spotřebitele hradit poplatky za poskytovanou službu; společnosti naproti tomu zaniká povinnost službu poskytovat.

Vyúčtování je tedy nutné reklamovat. V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2021 14:27, před 4 lety

Dobrý den,

mrzí mne, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti.
Dle kontroly byla situace řešena v rámci reklamace, která nebyla oprávněná. Přistoupili jsme však ke vstřícnému kroku a poplatky od 19.9.2020 Vám byly vráceny. Vyjádření k reklamaci Vám bylo zasláno na e-mail dne 8.1.2021.
Z tohoto důvodu považujeme Váš podnět za vyřízený.

S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2021 15:29, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2021 13:01, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.