Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#47071Nedotčena zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2020, před 4 lety

Halina Hoznedrova

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes 16.12.2020 mi rodič volal v 11.41 a 11.42,zrouna v této době jsem měla pracovní hovor, tzn.bylo obsazeno, hned po hovoru jsem volala zpět, a řidič mí nezvedl, vůbec jsem se s ním nemohla spojit. V 11.44 jsem byla dole u baráku a neviděla žádné auto PPL, následně několikrát ještě jsem volala ale bohužel bez výsledku.
Ptám se, jak je možné, že mi rodič neoznámil příjezd?? Pokud volá, a klient má obsazeno, nemůže to brát jak adresát nezastížen!!! Doprava u PPL není levná a služby by měli tomu odpovídat. Chápu, že v této nelehké situací, je všechno složitější a že společnost má hodně objednávek, ale proč takové chování ke spotřebiteli???
Volala jsem na knoflíku, bohužel neúspěšně.


Produkt

Jedná se balík číslo 40154086245


Požadované řešení

Žádám o vrácení poplatků


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2020 09:50, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2021 13:35, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.