Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dnes 16.12.2020 mi rodič volal v 11.41 a 11.42,zrouna v této době jsem měla pracovní hovor, tzn.bylo obsazeno, hned po hovoru jsem volala zpět, a řidič mí nezvedl, vůbec jsem se s ním nemohla spojit. V 11.44 jsem byla dole u baráku a neviděla žádné auto PPL, následně několikrát ještě jsem volala ale bohužel bez výsledku.
Ptám se, jak je možné, že mi rodič neoznámil příjezd?? Pokud volá, a klient má obsazeno, nemůže to brát jak adresát nezastížen!!! Doprava u PPL není levná a služby by měli tomu odpovídat. Chápu, že v této nelehké situací, je všechno složitější a že společnost má hodně objednávek, ale proč takové chování ke spotřebiteli???
Volala jsem na knoflíku, bohužel neúspěšně.
Jedná se balík číslo 40154086245
Žádám o vrácení poplatků
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.