Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#47072Nedoručení balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 15 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2020, před 4 lety

Petr Voticky

Znění stížnosti

Dobry den,
po nekolika dnech hledani a obvolavani jsem nasel misto kde je ulozen muj balik. Zajel jsem si na misto osobne, bohuzel nemohli ho nalezt a pani slibila ze mi daji do konce tydne vedet. Balik sel 6 dni ze Spanelska pres nekolik statu do Cech. Zde lezi na depu 704 v Rudne, ale v trackingu sviti informace, ze je na vymenovaci poste 120. Po obvolani postovnich kontaktu jsem zjistil ze lezi prave v Rudne. Argumenty proc pry neslo dodat jsou koronavirus a vanoce. Koronavirus a vanoce bohuzel maji a slavi i v tech statech odkud balik sel i prochazel. Nemluve o problemu s trackingem.

PS:na call centru mi rekli, ze mi nemuzou de facto poradit, ale mohu se obratit na prodejce ve Spanelsku, at zasilku reklamuji. Na emaily bohuzel posta nereaguje.
S pozdravem


Produkt

BA997613167VV


Požadované řešení

Nalezt balik a obratem dovezt domu. Kontrola prace pobocky 704.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2020 09:31, před 4 lety

Do šesti měsíců od podání může spotřebitel dodání zásilky reklamovat u kterékoliv pošty. Ta nezkoumá totožnost reklamující osoby. Může to být odesílatel či adresát; přijetí reklamace pošta podmiňuje předložením podací stvrzenky, kterou zpravidla disponuje ten, který zásilku odeslal. Při řešení reklamace spolupracuje pošta se zahraničním provozovatelem. Zjišťuje se, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Pošta vám následně písemně oznámí, zda, kdy a komu byla zásilka vydána. Nedošlo-li k řádnému dodání, považuje se zásilka za ztracenou. Poté se postupuje dle ustanovení o náhradě škody.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.