Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:231
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47074Nedodané zboží, nedostupnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2020, před 4 lety

Jaroslava Vojtěchová

Znění stížnosti

Dne 7. 12. 2020 jsem objednala dva páry rukavic, zaplatila a dostala jsem potvrzení o zaplacení. Další bylo sdělení:

Potvrzujeme, že objednávka je na cestě k Vám
Objednávka ze dne 07.12.2020 č. 5505896 je na cestě k Vám. Zasíláme rekapitulaci objednávky.
Moje objednávky Online podpora Ochrana kupujícího

Potvrzujeme, že objednávka č. 5505896 byla odeslána k Vám



Objednávka je nyní na cestě k Vám a během následujících dní bude vloženo sledovací číslo objednávky, které můžete najít v online podpoře po zadání čísla objednávky.

Dobu doručení i veškeré náležitosti ohledně objednávky si můžete zobrazit a Vaši objednávku spravovat skrze online podporu.

Detail nákupu

Celkem: 416 Kč

Dámské bezprsté rukavice/palčáky
Barva: 3
1 179 Kč
Dámské bezprsté rukavice/palčáky
Barva: 2
1 179 Kč


Datum objednání:

Doprava:

07.12.2020
zdarma



Ochrana kupujícího

Garance vrácení peněz
30 dní na vyzkoušení


U nás nečekáte na odpověď

Potřebujete zjistit stav objednávky, získat sledovací číslo k objednávce nebo nebo nám zaslat potvrzení o platbě? Využijte naši podporu a po zadání čísla objednávky zjistíte vše, co potřebujete vědět.


Používáme pouze ověřené doručovací služby

Objednávku Vám doručí zaměstnanec České pošty nebo si ji budete moci vyzvednout v odběrné síti Zásilkoven. Kromě České pošty dále používáme také Geis.

Bezpečné nakupování


Rychlá doprava


Jednoduchá platba


ZŮSTAŇTE S NÁMI:



Hlavní stránka ● Můj účet ● 24/7 podpora ● Ochrana kupujícího ● Zapomněli jste heslo k účtu?

Seznamte se s našimi obchodními podmínkami a ochrannou údajů.


Od té doby se dovídám na bezkontaktní podpoře, že můj balík je na cestě, ale nemá přidělené číslo. Tím evidentně věc zvadla. Není s kým se spojit, našla jsem si web Fér ceny, podle jehož doporučení jsem si zboží objednala, tam mi pan Ch. sdělil, že se společností Juum nemají co dělat, že je jen doporučují. Tak to mi hlava nebere, bez zájmu doporučují zlodějskou firmu?


Produkt

všechno, co vím, viz odstavec Popis stížnosti


Požadované řešení

Vrátit peníze a zveřejnit jednání nejen firmy Juum a Delta Division s.r.o., ale i firmy Fér ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2020 21:12, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platila-li spotřebitelka při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2021 15:19, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.