Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#47076Rouškovné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 55 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2020, před 4 lety

Olga Jaklová

Znění stížnosti

Chci se podělit o mou zkušenost s českou poštou na Generála Svobody v Šumperku. Jsem invalidní důchodkyně 3 stupně a roky mám zařízený odnos jak invalidního důchodu tak i veškerých dopisů. Dosud žádný problém nebyl až na peníze z rouškovného. Peníze podle OSSZ byly poslány na konci listopadu a tak jsem se chodila co tři dny ptát na poštu zda-li už je mám. Na přepážce jsem mluvila pokaždé s někým jiným a pokaždé mi bylo sděleno i něco jiného. Jediné s čím jsem odcházela bylo to že peníze tam nejsou a že je nemají jak dohledat, proto jsem si nechala vyjet na OSSZ doklad o zaslání těchto peněz kde stálo i datum kdy byla poukázka zaslána. Také mi bylo na přepážce sděleno že pokud tento doklad přinesu spolu s razítkem tak že složenku dají ke stornu a peníze se mi vyplatí. Jelikož jsem s těmito penězi počítala, souhlasila jsem a vydala se opět do OSSZ pro razítko, vrátila jsem se znovu na poštu kde mi byla předvolána přímo Vedoucí této pobočky a ta se mnou doslova zametla a řekla že poukázka byla poslána z Depa zpět do Prahy jelikož jsem nebyla k zastižení na adrese. Takže nechápu proč z lidí dělají na přepážkách doslova blbce !! Najednou byla složenka zaslána zpět? Nevěřím tomu, můj názor je ten že pošta tuto složenku ZTRATILA a nedokáže přiznat chybu ale hlavně se nedokáže člověku který jednal ve slušnosti se omluvit a také i slušně jednat! Žádná omluva, žádné gesto,nic. Jen arogance, povýšenost, prostě nevhodné chování. A proto má stížnost směřuje k vedení této pošty a také zaměstnanců kteří jsou natolik sprostí a nepříjemní že jsem po tom všem"zbytečném" lítání musela letět znovu na OSSZ kde se mnou paní sepsala žádost o znovu zaslání poukázky jelikož Česká pošta ZTRATILA onu poukázku a ani se neuráčila OMLUVIT SE !! Jediné čeho jsem se dočkala bylo arogantní a nevhodné jednání jak ze stran zaměstnankyň na přepážce tak i přímo Vedoucí.
Ano, člověk je jen člověk a může se stát bohužel i takováto věc ale od toho je přiznat a omluvit se. Jsem velice zklamaná z takového jednání. A pokud dotyčné nebaví takováto práce tak ať ji nedělají, vybrali si sami práci s lidmi a podle toho by se měli taky chovat.


Požadované řešení

Nejlepší by bylo mít na pobočkách lidi co se umí chovat !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2020 09:18, před 4 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.