Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
reklamoval jsem u CZC.cz mobilní telefon, který byl již 4 x reklamován. 2 letá lhůta, na kterou byla poskytnuta záruka vypršela dne 31.7.2014 .
Jelikož na základě reklamačního řádu CZC.cz dochází k prodloužení záruky a dny, které MT byl v servisu a byla na něj uznána záruka.
Problém nastává v případě druhé reklamace č.: RE13006137, která nebyla uznána, s konstatováním servisu "ZÁVADA SE NEPROJEVILA". Ale, podíváte-li se na další reklamační protokol číslo RE13007868, je vidět, že byl MT na záruční opravu dán opět se stejnou závadou a to po 8 dnech a byla uznána. Konstatuji, že mobilní telefon byl dodán až po 8 dnech, jelikož nejsem z Příbrami.
Z následujícího mi vychází pochybení (neschopnost diagnostiky) technika servisu, kde byla uplatňována předešlá záruční opravu, což jako spotřebitel nemohu ovlivnit.
Proto jsem žádal o uznání opravy a zároveň o záruční opravu MT. Jenže pracovník reklamačního oddělení CZC.cz pan Kludský nebyl přístupný a ochoten o čemkoliv diskutovat. Ve snaze vysvětlit mou situaci odpověděl nemáte nárok nebo ještě došlo k mechanickému poškození (což mi nedokázal). Veškerou komunikaci mohu doložit.
MT Samsung Galaxy S 2 GT-I9100, IMEI 353327059620328
vrácení peněz
|
Tweet |
Při prodeji spotřebního zboží je záruka 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku. Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující věc převzal se nezapočítává do záruční doby dle § 627 odst.1 občanského zákoníku. Spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit v případě 3. stejné nebo 4. různé vadě, která byla v reklamaci uznána.
Pokud prodávající reklamaci zamítne, je povinen řádně písemně odůvodnit zamítnutí reklamace dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele.
Dobrý den,
přidávám v příloze protokol zákazníka, kde je vidět datum nákupu a datum podání reklamace. To proběhlo už v pozáruční době.
Děkuji.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Jde mi o uznání druhé reklamace č.: RE13006137 . Jedná se o stejnou závadu jako u třetí reklamace č.: RE13007868. Stejná závada ale podruhé uznána. Podotýkám, že se jedná o identickou závadu , která se projevila v podstatě ihned, ale telefon byl do CZC odvezen až po týdnu. Což bylo z důvodu vzdálenosti od sídla CZC. Proto bych chtěl aby mi reklamace číslo 2 byla uznána. V tom případě byla reklamace č.: RE14041423 podána v zákoné lhůtě.
Vzhledem k tvrzení prodávajícího uzavíráme stížnost s nedosažením dohody. Spotřebitel může rozporovat odůvodnění reklamace, ale měl by tak učinit bez zbytečného odkladu, aby mohla být vyloučena skutečnost, že se vada objevila v mezidobí znovu.