Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4708Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2014, před 10 lety

Karel Kočí

Znění stížnosti

Dobrý den,
reklamoval jsem u CZC.cz mobilní telefon, který byl již 4 x reklamován. 2 letá lhůta, na kterou byla poskytnuta záruka vypršela dne 31.7.2014 .

Jelikož na základě reklamačního řádu CZC.cz dochází k prodloužení záruky a dny, které MT byl v servisu a byla na něj uznána záruka.

Problém nastává v případě druhé reklamace č.: RE13006137, která nebyla uznána, s konstatováním servisu "ZÁVADA SE NEPROJEVILA". Ale, podíváte-li se na další reklamační protokol číslo RE13007868, je vidět, že byl MT na záruční opravu dán opět se stejnou závadou a to po 8 dnech a byla uznána. Konstatuji, že mobilní telefon byl dodán až po 8 dnech, jelikož nejsem z Příbrami.

Z následujícího mi vychází pochybení (neschopnost diagnostiky) technika servisu, kde byla uplatňována předešlá záruční opravu, což jako spotřebitel nemohu ovlivnit.

Proto jsem žádal o uznání opravy a zároveň o záruční opravu MT. Jenže pracovník reklamačního oddělení CZC.cz pan Kludský nebyl přístupný a ochoten o čemkoliv diskutovat. Ve snaze vysvětlit mou situaci odpověděl nemáte nárok nebo ještě došlo k mechanickému poškození (což mi nedokázal). Veškerou komunikaci mohu doložit.


Produkt

MT Samsung Galaxy S 2 GT-I9100, IMEI 353327059620328


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2014 13:39, před 10 lety

Při prodeji spotřebního zboží je záruka 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku. Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující věc převzal se nezapočítává do záruční doby dle § 627 odst.1 občanského zákoníku. Spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit v případě 3. stejné nebo 4. různé vadě, která byla v reklamaci uznána.
Pokud prodávající reklamaci zamítne, je povinen řádně písemně odůvodnit zamítnutí reklamace dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2014 14:13, před 10 lety

Dobrý den,

přidávám v příloze protokol zákazníka, kde je vidět datum nákupu a datum podání reklamace. To proběhlo už v pozáruční době.

Děkuji.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.11.2014 18:49, před 10 lety


Karel Kočí

Jde mi o uznání druhé reklamace č.: RE13006137 . Jedná se o stejnou závadu jako u třetí reklamace č.: RE13007868. Stejná závada ale podruhé uznána. Podotýkám, že se jedná o identickou závadu , která se projevila v podstatě ihned, ale telefon byl do CZC odvezen až po týdnu. Což bylo z důvodu vzdálenosti od sídla CZC. Proto bych chtěl aby mi reklamace číslo 2 byla uznána. V tom případě byla reklamace č.: RE14041423 podána v zákoné lhůtě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 17:56, před 10 lety

Vzhledem k tvrzení prodávajícího uzavíráme stížnost s nedosažením dohody. Spotřebitel může rozporovat odůvodnění reklamace, ale měl by tak učinit bez zbytečného odkladu, aby mohla být vyloučena skutečnost, že se vada objevila v mezidobí znovu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.