Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:231
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47082Nedodání zboží po přijetí platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2020, před 4 lety

Ivana Rosenbergerová

Znění stížnosti

Dobrý den dne 29.11.2020 jsem si objednala u společnosti Juum bundu ZIMNÍ PARKA S KOŽÍŠKEM.Zboží jsem ihned uhradila bankovním převodem na číslo ůčtu 2601811318/2010,VS:5503740 cena zboží je 1007,-kč přesně podle Vašich pokynů které jste mi zaslali emailem.Také jsem obdržela email,že platbu za mou objednávku ve výši 1007,-kč jste přijali a že objednávka je na cestě.Dnes je 16.12.2020 a já nemám ani bundu ani peníze a když jsem se podívala na sledování mé objednávky,tak jsem zjistila,že nemá ještě ani přidělené trasovací číslo,ale hlavně že peníze jste už převzali.Je to fakt nefér peníze vzít a neposlat zboží a ke všemu sprosté,navíc ta bunda byla pro mou dceru a když je zimní tak je jasné že ji potřebuje okamžitě,nebo neumíte rozlišovat roční období.Proto Vás vyzívám k omžitému vydání zboží a nebo okamžité vrácení peněz.Doklady o přijetí objednávky převzetí platby i odeslání objednávky mám.Rosenbergerová Ivana.


Produkt

Zimní parka s kožíškem Jamie Banks 1,Color:Black,Size:M


Požadované řešení

Okamžité zaslání zboží,nebo vrácení peněz bankovním převodem a také vysvětlení a i třeba omluva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2020 10:34, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2021 11:38, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.