Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Poslala jsem sestře expresní zásilku, tj. že měla být doručena druhý den, číslo zásilky EE079338146CZ, celý den sestra čekala
na doručení a v 16:35 jí napsali email, že nebyla k zastižení, přitom tam nikdo nebyl, kdyby tam doručovatel přijel, tak by jí dal výzvu, aby si zásilku vyzvedla na poště, to už svědčí o tom, že tam vůbec nebyli. !!!! U sledování zásilek bylo telefonní číslo na doručovatele, toto číslo vyzvánělo a nikdo telefon nezvedal (bylo voláno po 12.té hodině neustále), byla napsána SMS a na ní také nikdo neodpověděl, jak je toto možné???
Za co jsem tedy zaplatila expresní příplatek, když jí zásilku nedoručili domů ??? V Loděnici u Berouna je toto pořád, že se neobtěžují přijet se zásilkou. Budu čekat na odpověď a ráda bych
chtěla vědět jak to budete řešit s doručovatelem !!!!
Alena Jindrová
potrestání doručovatele, aby se toto již neopakovalo !!!
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.