Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 18.11.2020 jsem odesílal balík přes zásilkovnu, konkrétně jsem vracel mobilní telefon do obchodu Datart, kvůli nespokojenosti ve lhůtě 14ti pracovních dnů. Zásilkovna předala balík společnosti Intime. 25.11.2020 byla moje zásilka přijata na depo. Volal jsem tam již 2x, řekli mi, že mam vydržet, a že po mojí zásilce vyhlásily pátrání, ale do dnešního dne 16.12.2020 se pořád nic neděje. Mobilním telefonem je Samsung A31 v hodnotě 6826kč spolu s ochranným krytem v hodnotě 280kč, celková částka je 7106kč.
Číslo zásilky: 50700875560
Požaduji, aby zásilka byla buď: doručena, poslána zpět a nebo nahrazena finančně.
50700875560
Požaduji, aby zásilka byla buď: doručena, poslána zpět a nebo nahrazena finančně.
|
Tweet |
Pokud nebyla doručovací služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud společnost převzala věc k přepravě, odpovídá v souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za ztrátu věci. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.
Škoda se hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.